ՔԵՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՕՊՏԻՄԱԼԱՑՈՒՄԸ ՈՐՊԵՍ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑԱԿԱՆ ԼԵԶՎԱԿԱՆ ԿՈՄՊԵՏԵՆՑԻԱՅԻ ՀԻՄՆԱՐԱՐ ԲԱՂԱԴՐԻՉ

##article.authors##

  • ՄԵԼԱՆՅԱ ԱՍՏՎԱԾԱՏՐՅԱՆ ՀՊՄՀ
  • ԳՈՀԱՐ ԱՄԱԼՅԱՆ ՀՊՄՀ

DOI-:

https://doi.org/10.24234/journalforarmenianstudies.v3i62.66

Հիմնաբառեր-:

քերականություն, քերականական մոդել, քերականական ճշտություն, հաղորդակցական լեզվական կոմպետենցիա, խոսքային գործունեություն, խոսքային նմուշ

Վերացական

Համաշխարհային համակարգչայնացման դարաշրջանում փոփոխություններ են տեղի ունենում ողջ կրթական համակարգում, այդ թվում՝ անգլերենի քերականության մեջ։ Ավանդական քերականությունը ընդհանրապես լեզվի ամբողջ համակարգն ու կառուցվածքն է և օտար լեզվի ուսուցումը հիմնականում գնահատվում է ըստ լեզվի քերականության ճշգրիտ օգտագործմամբ: Սակայն քերականության յուրացումը բազմաթիվ դժվարություններ է  առաջացնում, որոնց գումարվում են քերականական ձևույթները, կանոնները, ներմուծման մեթոդները և խոսքային գործունեության մեջ  քերականության կիրառումը։ Ներկայումս նկատելի է ուսանողների՝ քերականության նկատմամբ բացասական վերաբերմունքի միտում,  որը  բացասաբար է անդրադառնում նրանց հաղորդակցական կարողունակության ձևավորման վրա։                                                                                                   

Ուսումնասիրելով բանավոր հաղորդակցման համար քերականության ուսուցման կարևորությունը և դրա հետ կապված առանձնահակությունները՝ ընդգծում ենք քերականական մոդելների և խոսքային նմուշների ընտրության անհրաժեշտությունը, որոնք ընգրկում են ոչ միայն նախադասության կառուցվածքային ճշգրտությունը, այլեւ խոսքային նմուշների հաղորդակցական-գործառական կողմերը և դրական ազդեցություն ունեն քերականական երևույթների յուրացման և հաղորդակցական լեզվական կարողունակության զարգացման համար։

Հղումներ

References

П.В.Сысоев, М.Н. Евстигнеев. (2010). Методика обучения иностранному языку с использованием новых информационно-коммуникационных технологий. М., ГЛОССА ПРЕСС, Ростов на Дону, с. 182.

K. L. Savage, G. Bitterlin, and D. Price. (2010). Grammar matters: teaching grammar in adult ESL programs. Cambridge: Cambridge University Press. p. 22.

Council of Europe. (2018). Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment - Companion Volume. Council of Europe Publishing.

Gemeisamer europäischer Referenzrahmen für Sprachen. Begleitban. Ernst Klett Sprachen, Stuttgart, 2020, 200, S. 13-14.

Nassaji, H., & Fotos, S. (2011). Teaching Grammar in Second Language Classrooms: Integrating Form-Focused Instruction in Communicative Context. New York: Routledge. p. 17.

I.L. Bim. Schritte 1. Lehrerbeiheft. Proswestschenie., M. П.В.Сысоев, М.Н. Евстигнеев. (2001). сс. 23-24.

С.Ф. Шатилов. (2002). Методика обучения немецкому языку в средней школе. 2-е издание, Просвещение Л.: 295, сс. 36-37.

##submission.downloads##

Հրապարակված

2023-11-14