ԿԱՊԿ ՈՒՆԵՑՈՂ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ԽՈՍՔԻ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄԸ ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԻ ՄԻՋՈՑՈՎ

##article.authors##

  • Համլետ Գալստյան ՀՊՄՀ

DOI-:

https://doi.org/10.24234/journalforarmenianstudies.v2i61.53

Հիմնաբառեր-:

հանրակրթական դպրոց, կրթության թվայնացում, թվային մտածողություն, կառավարում, տեխնոլոգիա, տեղեկատվական դաշտ, ուսումնական գործընթաց, մեթոդները, համակարգ, մոդելավորում, սովորող, գնահատում

Վերացական

Սույն հոդվածի նպատակն է տեղեկատվական տեխնոլոգիաների միջոցով զարգացնել ԿԱՊԿ ունեցող սովորողների բանավոր խոսքը, մշակել այն գործիքակազմը, որը կօգնի այդպիսի համակազմ ունեցող սովորողների խոսքի զարգացմանը, բացահայտել էլեկտրոնային գործիքների կարևորու­թյունը միջին դպրոցի ուսուցման գործընթացում:

Ուսումնասիրության ընթացքում եկել ենք այն եզրակացության, որ տեղեկատվական տեխնոլոգիաներն օժանդակում են  ԿԱՊԿ ունեցող սովորողների  խոսքի զարգացմանը, որի հիմքում էական դերակատարում ունի ուսուցիչ-աշակերտ համագործակցությունը:

Հղումներ

ՀՀ օրենքը հանրակրթության մասին, Երևան, 2009:

Базаров Т.Ю. Управление персоналом : учебник для студ. учреждений сред. проф. образования / Т.Ю.Базаров. — 8-е изд., стер. — М. : Издательский центр «Академия», 2010. 220 страниц.

Баранников А.В. Цифровая педагогика: структура научения в условиях цифровых отношений // Интерактивное образование. 2020. №5-6. С. 2-12.

Информатизация образования. – Текст : электронный // Словарь терминов по общей и социальной педагогике. – URL: https://social_pedagogy.academic.ru/236 (дата обращения: 20.04.2020).

Рефлексивное управление школой: Теория и практика. Давыденко Т. М. Белгород, 1995.

Роберт, И. В. Развитие понятийного аппарата педагогики: цифровые информационные технологии образования / И. В. Роберт // Педагогическая информатика. – 2019. – № 1. – С. 108-121.

Стариченко Б. Е. Цифровизация образования: иллюзии и ожидания.- педагогическое образование в россии. 2020. № 3. С. 50-58.

Технология управления образовательным процессом в системе непрерывного образования. А. Н. Рыблова. Изд. центр «Наука», 2009г.

##submission.downloads##

Հրապարակված

2023-04-28