ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑԻ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ԹՎԱՅՆԱՑՄԱՆ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐԸ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՆՈՐ ԻՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՏԵՔՍՏՈՒՄ
DOI-:
https://doi.org/10.24234/journalforarmenianstudies.v2i61.52Հիմնաբառեր-:
հանրակրթական դպրոց, կրթության թվայնացում, թվային մտածողություն, կառավարում, տեխնոլոգիա, տեղեկատվական դաշտ, ուսումնական գործընթաց, մեթոդները, համակարգ, մոդելավորում, սովորող, գնահատումՎերացական
Հոդվածը նվիրված է հանրակրթական դպրոցի կառավարման գործընթացի թվայնացման խնդիրների քննարկմանը: Մեր ուսումնասիրությունները ցույց տվեցին, որ դպրոցի կառավարման գործընթացի թվայնացումը ենթադրում է ընթացակարգային և կառավարչական գործառույթների, սկզբունքների, նպատակների, դրանց իրականացման միջոցների հիմնարար փոփոխություններ, անհրաժեշտ նյութատեխնիկական և այլ ռեսուրսների առկայություն։ Մինչդեռ, մենք կարծում ենք, որ կրթության թվայնացումը, այդ թվում դրա կառավարման գործընթացը գլոբալ խնդիր է, որի իրականացմանը այսօր պետք է պատրաստ լինեն հանրապետության կրթական բոլոր հաստատությունները:
Ասվածը փաստում է, որ հանրակրթական դպրոցների կառավարման գործընթացի թվայնացման նպատակին պետք է հասնել որոշակի ծրագրավորված փուլերով՝ հաշվի առնելով բոլոր հնարավորությունները՝ կառավարչական մեթոդների, գործառույթների և սկզբունքների համապատասխան հակազմի ձևավորման և կիրառման հիման վրա:
Հղումներ
ՀՀ օրենքը հանրակրթության մասին, Երևան, 2009:
Базаров Т.Ю. Управление персоналом : учебник для студ. учреждений сред. проф. образования / Т.Ю.Базаров. — 8-е изд., стер. — М. : Издательский центр «Академия», 2010. 220 страниц.
Баранников А.В. Цифровая педагогика: структура научения в условиях цифровых отношений // Интерактивное образование. 2020. №5-6. С. 2-12.
Информатизация образования. – Текст : электронный // Словарь терминов по общей и социальной педагогике. – URL: https://social_pedagogy.academic.ru/236 (дата обращения: 20.04.2020).
Рефлексивное управление школой: Теория и практика. Давыденко Т. М. Белгород, 1995.
Роберт, И. В. Развитие понятийного аппарата педагогики: цифровые информационные технологии образования / И. В. Роберт // Педагогическая информатика. – 2019. – № 1. – С. 108-121.
Стариченко Б. Е. Цифровизация образования: иллюзии и ожидания.- педагогическое образование в россии. 2020. № 3. С. 50-58.
Технология управления образовательным процессом в системе непрерывного образования. А. Н. Рыблова. Изд. центр «Наука», 2009г.
##submission.downloads##
Հրապարակված
Թողարկում
Բաժին
Արտոնագհր
Copyright (c) 2023 Հեղինակ և ամսագիր

Այս աշխատանքն արտոնագրված է որպես a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.