ԹՎԱՅԻՆ ՄԵԴԻԱ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐԻ ԴԵՐԸ ԱՌՑԱՆՑ ՀԱՐԹԱԿՈՒՄ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ ԲԱՐԵԼԱՎՄԱՆ ԳՈՐԾՈՒՄ
DOI-:
https://doi.org/10.24234/journalforarmenianstudies.v2i69.186Հիմնաբառեր-:
ուսուցիչներ, մասնագիտական զարգացում, վերապատրաստումներ, մեդիա թվային գործիքներ, առցանց հարթակՎերացական
Այսօրվա արագ զարգացող թվային դարաշրջանում ժամանակակից տեղեկատվական միջավայրի ազդեցությունն ու շրջանակը աննախադեպ արագությամբ ընդլայնվում են՝ թափանցելով ոչ միայն առօրյա կյանք, այլև խորապես վերաձևավորելով գիտության, կրթության և մանկավարժության ոլորտները: Այս դինամիկ տեղեկատվական ոլորտը զգալի ազդեցություն է ունենում ուսումնական գործընթացի տարբեր ոլորտների, մասնավորապես՝ աշակերտների կրթական փորձի և ուսուցիչների մասնագիտական զարգացման և ինքնակատարելագործման վրա: Արդյունքում մանկավարժների համար չափազանց կարևոր է ունենալ այս տեղեկատվական միջավայրի լավ զարգացած գիտակցություն և ըմբռնում և այն արդյունավետորեն ու նպատակասլաց կիրառել իրենց մասնագիտական գործունեության մեջ։ Սրա հիմնական բաղադրիչը տեղեկատվական տեխնոլոգիաների և թվային գործիքների տեղեկացված և միտումնավոր ընտրությունն է, որոնք հարմար են ուսուցիչների շարունակական մասնագիտական կրթության և ինքնուրույն ուսուցման համար: Տարբեր մեդիա և թվային ռեսուրսների ինտեգրումը ուսուցման և ուսուցման գործընթացում պահանջում է, որ մանկավարժները ոչ միայն ծանոթ լինեն այս գործիքներին, այլև վստահորեն տիրապետեն դրանց գործնականում: Ուսուցիչները պետք է կարողանան իմաստալից կերպով ներառել մեդիա գործիքները կրթական գործընթացում՝ ուսումնական արդյունքները բարելավելու և ուսանողներին ակտիվորեն ներգրավելու իրենց բնակության թվային աշխարհում։
Ըստ էության, սա ընդգծում է ուսուցիչների նպատակային վերապատրաստման ծրագրերի անհրաժեշտությունը, որոնք կենտրոնանում են մեդիա գրագիտության կարողությունների զարգացման վրա: Նման ծրագրերը պետք է մշակվեն այնպես, որ մանկավարժներին զինեն մեդիա գործիքները արդյունավետորեն կիրառելու, դրանց կրթական ներուժը հասկանալու և դրանց օգտագործումը ուսումնական ծրագրի կոնկրետ նպատակներին ու խնդիրներին համապատասխանեցնելու համար անհրաժեշտ հմտություններով և գիտելիքներով։
Հղումներ
Babayan I., Durgaryan A. (2020), Online training of teachers as a component of media education, Topuzyan A.O., Gyulamiryan J.H., Poghosyan L.M., Asatryan S. M. “Media technologies in the pedagogical process of elementary school” educational and methodological manual, Yerevan, "Mankavadzh" Publishing House, pp. 150-155.
Fan S. (2022), An importance–performance analysis (IPA) of teachers’ core competencies for implementing maker education in primary and secondary schools. International Journal of Technology & Design Education, 32(2), 943–969. https://doi.org/10.1007/s10798-020-09633-7
Gecu-Parmaksiz Z. & Hughes J. (2023), Innovative Digital Tools for Online Learning: Teachers’ Perspectives' Ontario Tech University Journal of Educational Informatics, Vol. 4(1), 3-18. https://doi.org/10.51357/jei.v4i1.213
Durgaryan A. (2024), Virtual Platform as an Effective means of Teacher Training Process’’, Tuijim Jishu/Journal of Propulsion Technology, ISSN:1001-4055, Vol. 45 No. 2, p. 938-943
Հրապարակված
Թողարկում
Բաժին
Արտոնագհր
Copyright (c) 2025 ALESA DURGARYAN

Այս աշխատանքն արտոնագրված է որպես a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.