ՄՈՒԼՏԻՄԵԴԻԱ ՆԱԽԱԳԻԾԸ ԳՈՐԾԱՐԱՐԱԿԱՆ ԱՆԳԼԵՐԵՆԻ ԴԱՍԸՆԹԱՑՈՒՄ

##article.authors##

  • ՔՐԻՍՏԻՆԵ ՍԱՐԳՍՅԱՆ ՀՊՄՀ

DOI-:

https://doi.org/10.24234/journalforarmenianstudies.v1i68.165

Հիմնաբառեր-:

մուլտիմեդիա նախագիծ, տեղեկատվական նախագիծ, հետազոտական նախագիծ, ստեղծագործական նախագիծ, խաղային նախագիծ, դոկումենտալ ֆիլմ, գեղարվեստական ֆիլմ

Վերացական

Հոդվածում սահմանվում է մուլտիմեդիա նախագիծը, տեղեկատվական, հետազոտական, ստեղծագործական, խաղային նախագծերի կիրառման առանձնահատկությունները գործարարական անգլերենի դասընթացում։ Ներկայացվում են մուլտիմեդիա նախագծի գործառական և բովանդակային բնութագրերը։ Հիմնավորվում է այն գաղափարը, որ նախագծային մեթոդը կիրառելով գործարարական անգլերենի դասընթացում՝ ուսանողները զարգացնում են ոչ միայն իրենց օտարալեզու հաղորդակցական կարողունակությունները, այլև մասնագիտական կոմպետենցիան։ Կարևորվում է տարբեր մուլտիմեդիա նախագծեր իրականացնելիս համակարգչային-հեռահաղորդակցական միջոցներից օգտվելու կարողությունները, նշված միջոցների դինամիկ և շարունակական զարգացման պայմաններում։ Շեշտադրվում է մուլտիմեդիա տեխնոլոգիայի միջոցով ինքնուրույն աշխատանքի մշակույթի ձևավորման հիմնախնդիրը։

Նշվում է, որ մուլտիմեդա նախագծերի կարևոր գործառույթ է ուսանողների ձանձրույթի հաղթահարումը։ Բացահայտվում է մուլտիմեդիա նախագծի ևս մի գործառույթ․ այն  մոտիվացնում, շահադրտում է ուսանողներին, ուսուցման գործընթացը դարձնում է ավելի հետաքրքիր և արդյունավետ։ Դասախոսը մուլտիմեդիա նախագծի  կիրառման արդյունքում  դադարում է լինել տեղեկատվության միակ աղբյուր։ Հիմնավորվում է տարբեր նախագծերի պլանավորված կիրառման անհրաժեշտությունը։

Հղումներ

Borovaya T. (2013), Obucheniye delovomu angliyskomu yazyku s ispol'zovaniyem mul'timediynykh tekhnologiy /Teaching Business English Using Multimedia Technologies/, T. A. Borovaya, V. N. Serdyuk, O. Yu. Serdyuk, Issues of Teaching Methods at the University: annual collection, No. 2(16), pp. 104-112.

Between London and Paris (2015), Rynok tsennykh bumag industrial'noy epokhi /The Industrial Age Securities Market/, S. Z. Moshensky, Hampton, New Hampshire: Mindstir Media, 777 p.

Pribylskaya G. (2020), Ispol'zovaniye Proyektnoy metodiki v prepodavanii inostrannogo yazyka /Using Project Methodology in Teaching a Foreign Language/, Minsk, Law and Economics, pp. 198-200.

Sannikova Yu. (2017), Proyektnyy metod obucheniya delovomu angliyskomu yazyku: osobennosti i perspektivnyye formy interaktivnykh zanyatiy /Project-based method of teaching business English: features and promising forms of interactive classes /, Scientific records of the University and. P.F. / Lesgaft, No. 10 (152), pp. 225-230.

Smagulova A. (2012), Proyektnaya tekhnologiya v sisteme obucheniya angliyskomu yazyku /Project technology in the English language teaching system/, A. S. Smagulova, Text: direct // Theory and practice of education in the modern world: materials of the 1st Intern. scientific conf. (St. Petersburg, February 2012). T. 2., St. Petersburg: Renome, pp. 362-364. URL: https://moluch.ru/conf/ped/archive/21/1782/ (date of access: 05.04.2025).

Orlando M. (ND). The role of business simulations in the business English syllabus: some considerations. International House Journal of Education and Development. Available at The Role of Business Simulations in the Business English Syllabus: Some Considerations « IH Journal (accessed on 11/06/20).

##submission.downloads##

Հրապարակված

2025-06-29