ԼՈՒՍԱՆԿԱՐՉՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԵՂԱՆԿԱՐՉՈՒԹՅԱՆ ԻՆՏԵԳՐՎԱԾ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄԸ ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԱԿԱՆ ԿՐԹՕՋԱԽՆԵՐՈՒՄ
DOI-:
https://doi.org/10.24234/journalforarmenianstudies.v3i66.138Հիմնաբառեր-:
լուսանկարչական արվեստ, գեղանկարչություն, ինտեգրված ուսուցում, գեղարվեստական ընկալունակություն, մանկավարժական տեխնոլոգիաներՎերացական
Ժամանակակից կրթական միջավայրում ստեղծագործական ինքնարտահայտման կարևոր ուղիներ են լուսանկարչությունն ու գեղանկարչությունը, որոնք նպաստում են միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների սովորողների ինքնաճանաչման, գեղարվեստական ընկալունակության ձևավորման և ստեղծարարության զարգացմանը։ Ինտեգրված ուսուցման նման մոդելը ոչ միայն խթանում է նրանց ստեղծագործական կարողությունները, այլև նպաստում է տարբերակված մտածողության, ժամանակակից տեխնոլոգիաների կիրառման և գեղագիտական արժեքների խոր ընկալմանը։ Այս պարագայում լուսանկարչությունը օգտագործվում է որպես գեղարվեստական արտահայտության միջոց, իսկ գեղանկարչությունը՝ լուսանկարչական աշխատանքների գեղագիտական արժեքների ընդգծման գործիք։ Նման մոտեցումը խրախուսում է սովորողներին զարգացնել թե՛ տեխնիկական հմտությունները (լուսանկարչության տեխնիկա, նկարահանման տեխնոլոգիաներ) և թե՛ գեղարվեստական ընկալունակությունը (կոմպոզիցիա, գույների և լուսային արտահայտչականություն)։ Ուստի լուսանկարչության և գեղանկարչության համակցված ուսուցումը արդյունավետ միջոց է՝ խթանելու սովորողների ստեղծագործական կարողություններն ու գեղարվեստական աշխարհայացքը, որոնք զարգացնում են ոչ միայն տեխնիկական հմտությունները, այլև օգնում են սովորողներին արտահայտել իրենց մտքերը, զգացմունքներն ու գաղափարները գեղարվեստական եզակի ձևերով՝ նպաստելով նրանց ինտելեկտուալ և գեղագիտական զարգացմանը։
Հղումներ
Korotov V. (1985), Owsowmnadastiarakchakan procesi y'ndhanowr met'odika /General Methodology of the Educational Process/, Yerevan, Publishing House "Luys".
Balyan A. (1980), Geghagitakan zargacman tesowt'yown /Theory of Aesthetic Development/, Part 1, Yerevan, Publishing House "Luys".
Nersisyan L. (2002), Gegharvestakan patkeracowmneri teghy'
steghc'agorc'akan gorc'owneowt'yan mej /The Place of Artistic Imagination in Creative Activity/, Yerevan, Publishing House "Zangak-97".
Mitchell E. (1988), Fotografiya /Photography/, Moscow, Publishing House “Raduga.”
Petrushin V. (2008), Psikhologiya i pedagogika khudozhestvennogo tvorchestva /Psychology and Pedagogy of Artistic Creativity/, Textbook for Universities, 2-nd edition, Moscow: Academic Project; Gaudeamus.
Moskoskaya S. (1995), Tsvet i zvuk, Pedagogika budushchego - sintez iskusstv /Color and Sound, Pedagogy of the Future - Synthesis of Arts/, St. Petersburg: Publishing House “Ivan Fedorov Printing.”
Morozov S. (1985), Tvorcheskaya fotografiya /Creative Photography/, Moscow, "Planeta" Publishing,
Dyko L. (1977), Besedy o fotomasterstve /Conversations on Photographic Mastery/, 2nd edition, revised and expanded, Moscow, Publishing House "Art."
Rostovtsev N. (1980), Metodika prepodavaniya izobrazitel'nogo iskusstva v shkole /Methodology of Teaching Visual Arts in Schools/: Textbook for Students of Art and Graphics Faculties, Moscow, Prosveshchenie.
Marc Newton (2023), The School of Photography: Beginner's Guide, London, "Ilex Press."
##submission.downloads##
Հրապարակված
Թողարկում
Բաժին
Արտոնագհր
Copyright (c) 2025 Հեղինակ և ամսագիր

Այս աշխատանքն արտոնագրված է որպես a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.