ՀԱՅԱԽՈՍ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻՆ ՖՐԱՆՍԵՐԵՆ ԴԱՐՁՎԱԾԱՅԻՆ ՄԻԱՎՈՐՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԸ

##article.authors##

  • Աշխեն Գյուրջինյան ՀՊՄՀ

DOI-:

https://doi.org/10.24234/journalforarmenianstudies.v3i66.134

Հիմնաբառեր-:

տեղեկատվական-հաղորդակցական, անձնակողմնորոշիչ, քննադատական մտածողության զարգացման տեխնոլոգիա, նախագծային, պրոբլեմային մեթոդ

Վերացական

Սույն հոդվածում ներկայացվում են ֆրանսերեն դարձվածային միավորների ուսուցման որոշ ժամանակակից տեխնոլոգիաներ։ Ընդհանուր գծերով ներկայացվում են տեղեկատվական-հաղորդակցական, անձնակողմնորոշիչ, քննադատական մտածողության զարգացման, նախագծային, պրոբլեմային, խաղայնացման տեխնոլոգիաները, կոնկրետ օրինակներով լուսաբանվում է քննադատական մտածողության զարգացման շրջանակներում ձևավորված ԽԻԿ (խթանում, իմաստավորում, կշռադատում) համակարգը ֆրանսերեն դարձվածային միավորների ուսուցման տեսանկյունից։ Ըստ փուլերի հստակեցված են դարձվածային միավորների ուսուցման մեթոդները՝ մտագրոհ, խմբավորում, պրիզմա, «Մտածի՛ր-զո՛ւյգ կազմիր-քննարկի՛ր», նաև մեթոդական հնարները կամ գծագրական դասակարգիչները՝ T-աձև աղյուսակ, գաղափարների քարտեզագրում, Վենի դիագրամ, փոխգործուն նշանների համակարգ, բանավեճ, զրույց, համառոտ դասախոսություն, կարուսել և այլն։ Բացահայտվում է նախագծային մեթոդի կիրառման հաղորդակցական բնույթը։ Կարևորվում է հոգեբանական ինքնորոշման ուսուցման տեխնոլոգիան, որն օգնում է ուսանողներին՝ ինքնուրույնություն դրսևորելու տարբեր դարձվածային միավորներ ճանաչելու, ներկայացնելու կամ ակտիվ խոսքում գործածելու նպատակով: Հիմնավորվում է «խաղայնացում» տեխնոլոգիայի արդյունավետությունը` հաշվի առնելով ՏՀՏ, ինչպես նաև ռեֆլեքսիա տեխնոլոգիաների համադրման նպատակահարմարությունը` ըստ ֆրանսերենի ակտիվ բառապաշարի ուսուցման առանձնահատկությունների։

Հղումներ

Astvatsatryan M. (1985), O'tar lezowneri dasavandman met'odika /Methodology of Teaching Foreign Languages/, A Textbook for Universities, Yerevan, “Luys”.

Barlezizyan A. (2018), Dard'vac'qneri & artahaytowt'yownneri franseren-hayeren bar'aran /French-Armenian Dictionary of Idioms and Expressions/, Yerevan, NAS RA “Gitutyun” Publishing.

Bediryan P. (2011), Hayeren dard'vac'qneri y'ndard'ak bacatrakan bar'aran /Extended Explanatory Dictionary of Armenian Idioms/, Yerevan, YSU Publishing.

Hayrapetyan A. (2011), O'tar lezowner bar'aran /Foreign Languages Dictionary/, Yerevan, Author’s Publication.

Matinyan N. (2024), Inqnagnahatowmy' & inqnazargacowmy' orpes owsowcchi masnagitakan karoghownakowt'yownner /Self-Assessment and Self-Development as Professional Competencies of a Teacher/, A Teaching Manual. Yerevan, Author’s Publication.

Bespalko V. (1989), Slagayemyye pedagogicheskoy tekhnologii /Components of Pedagogical Technology/, Moscow, “Pedagogy”.

Aynutdinova I. (2011), Innovative Technologies in Teaching Foreign Languages in Higher Education: Integration of Professional and Foreign Language Training for a Competitive Specialist (Foreign and Russian Experience) / A Handbook for the Innovative Educator, Kazan, Kazan University Publishing.

Orlova O., Titova V. (2015), Gamification as a Method of Organizing Learning. Tomsk, Scientific Bulletin of Tomsk State Pedagogical University, no. 9 (162). Available at: https://cyberleninka.ru/article/n/geymifikatsiya-kak-sposob-organizatsii-obucheniya/viewer (Accessed 08.01.2025).

Revina P. (2023), Teaching Phraseology through Project-Based Learning in Foreign Language Lessons. Kazan, Young Scientist, no. 47(494), pp. 195-197. Available at: https://moluch.ru/archive/494/108082/ (Accessed 05.01.2025).

Tuguzbaeva O. (2015), A Personality-Oriented Approach in the Process of Teaching Russian Language and Literature // Scientific Bulletin of Voronezh State University of Architecture and Civil Engineering: Linguistics and International Communication, Voronezh, Issue no. 2(16), pp. 1-5.

Yakimanskaya I. (2000), Personality-Oriented Learning in Modern School. Moscow. Available at: https://sites.google.com/site/kniznaapolkavmk (Accessed 08.01.2025).

Bibeau R., Taxonomy of Digital Resources and Educational Projects and Some Ideas for Integrating ICT in the Classroom. Available at: http://www.robertbibeau.ca/taxonomie.doc (Accessed 08.01.2025).

Desmarais L. (1998), Technologies and Language Teaching. Montréal, Canada: Les Éditions Logiques. Available at: https://www.researchgate.net/publication/345302618_Analyse_de_Les_technologies_et_l'enseignement_des_langues (Accessed 08.01.2025).

Mangenot F., Soubrié T. (2010), "Creating an Internet Task Bank: What Descriptors for What Uses?" In A.-L. Foucher, M. Pothier, C. Rodrigues & V. Quanquin (Eds.). The Task as the Focal Point of Learning. Proceedings of the 2nd International Tidilem Conference (ICT and Didactics of Foreign and Native Languages), Clermont-Ferrand 2010, p. 2. Available at: https://edutice.hal.science/edutice-00495054/PDF/Mangenot.pdf (Accessed 08.01.2025).

Peeling N. (2011), Brilliant Negotiations: What the Best Negotiators Know, Do, and Say. Harlow, England; New York: Prentice Hall. Available at: https://archive.org/details/brilliantnegotia0000peel (Accessed 08.01.2025).

Yakovleva A. (2021), Gamification: How to Turn a Lesson into a Game and Not Overdo It // Educational Portal Mel.fm: Website. Available at: https://mel.fm/ucheba/shkola/6783041-gamification (Accessed 06.01.2025).

https://www.armedu.am/ «Haykakan krt'akan mijavayr» portal /"Armenian Educational Environment" Portal/ (Accessed 10.01.2025).

https://dlc.armedu.am/ «Her'avar owsowcman kentron» portal /"Distance Learning Center" Portal/ (Accessed 10.01.2025).

https://esource.armedu.am/ «Owsowcman interaktiv texnologianer» hart'ak /"Interactive Learning Technologies" Platform/ (Accessed 10.01.2025).

##submission.downloads##

Հրապարակված

2025-03-27