Անհատի հետաքրքրությունների և ստեղծագործական հնարավորությունների զարգացումը գրաֆիկական ծրագրերի միջոցով
DOI-:
https://doi.org/10.24234/journalforarmenianstudies.v5i59.27Հիմնաբառեր-:
գեղագիտական, հորինվածք, գրաֆիկական, համակարգչային տեխնոլոգիա, համակարգչային գրաֆիկա, գեղարվեստական, կրթություն, տեխնոլոգիաներՎերացական
Համակարգչային գրաֆիկական ծրագրերի կիրառումն անհրաժեշտ է անհատի գեղարվեստական, գեղագիտական հետաքրքրությունների բարձրացման, հասարակության աշխարհայացքի ընկալման և արդյունավետ աշխատանքի գործունեության համար: Տեխնոլոգիայի զարգացումը ենթադրում է փոփոխություններ ոչ միայն մարդու կրթության բովանդակության մեջ, այլև ազդում է մտածողության վրա, ծառայում է որպես մտավոր և գեղագիտական ձևավորման արդյունավետ միջոց: Ժամանակակից տեխնոլոգիաները մեծացնում են անձի ստեղծագործական գործունեության՝ մասնավորապես հորինվածքների, տարածական պատկերացման, երևակայության, յուրօրինակության, ինքնուրույնության, մտածողության և ունակությունների զարգացման գործոնները։
Հոդվածում արծարծվում է համակարգչային գրաֆիկական ծրագրերի գործնականորեն կիրառման և տիրապետման մի շարք խնդիրներ:
Հղումներ
Գրիգորյան Ն. Դ., «Բազմաչափանիշային մոտեցման հիման վրա ուսանողների գիտելիքների գնահատման մեթոդիկան համակարգչային գրաֆիկայում», սեղմագիր, ՄԳԹ-ի, Երևան, 2010 թ., 22 էջ:
Մուկոյան Հ., Երեխայի գեղարվեստական դաստիարակության ժամանակակից և տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ ուսումնամեթոդական ձեռնարկ (դասընթաց միջին մասնագիտական կրթօջախների և բուհերի սովորողների համար), Հայաստան հրատարակչություն, Երևան 2016։
Ջիլավյան Ա. Գ., «Դպրոցականների գեղագիտական ընկալման ձևավորումը կինոարվեստի ֆակուլտատիվ պարապմունքների միջոցով», սեղմագիր, ՄԳԹ-ի, Երևան, 2008 թ., 22 էջ:
Васильева И. А., «Психологические аспекты применения информационных технологий» Вопр. психологии – 2002. – N 3. – с. 15-18. Волкова Н.В.- Компьютерное обучение на основе гуманистического подхода: Дисс. канд. пед. наук. СБД., 1997. – 144 с.
Давыдов В. В., Теория развивающего обучения – М.: Интор, 1996, 544 с.
Джонассен Х. Д., Компьютеры как инструменты познания: изучение с помощью технологии, а не из технологии», 1994. - N 4. - С. 117-129.
Зазнобина Л. С., Банк визуальной информации как научно-педагогическая задача/ Информатика и образование. – 1996., N4. –1-4.
Нодельман Л. Я., Технология обучения студентов художественно-графического факультета компьютерной графике: Дис. канд. пед. наук: Москва, 2000, 275 c.
Михайленко Е. А., Развитие эстетического восприятия и художественно-творческих способностей учащихся средствами компьютерной графики. Педагогика Выпуск № 1 (135), 2014.
##submission.downloads##
Հրապարակված
Թողարկում
Բաժին
Արտոնագհր
Copyright (c) 2022 Հեղինակ և ամսագիր

Այս աշխատանքն արտոնագրված է որպես a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.