ՈՒՍՈՒՄՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԻ ՍՏՈՒԳՄԱՆ ԵՎ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ԱՅԼԸՆՏՐԱՆՔԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ
DOI-:
https://doi.org/10.24234/journalforarmenianstudies.v3i66.145Հիմնաբառեր-:
կրթության արդյունքներ, կրթական բարեփոխում, գնահատման մեթոդներ, պորտֆոլիո, Պատվոգրերի տուփ, Շոտլանդական ատեստատ, Ստեղծագործական օրագիր, Քեյս մեթոդՎերացական
Այս հոդվածը ներկայացնում է ուսումնառության արդյունքների ստուգման և գնահատման այլընտրանքային գործիքները, որոնք նպաստում են սովորողների գիտելիքների, հմտությունների և կարողությունների բազմակողմանի զարգացումը։ Ավանդական թեստերի և քննությունների փոխարեն առաջարկվող նորարարական մեթոդները հնարավորություն են տալիս խթանել ստեղծագործական մտածողությունը, ինքնուրույնությունը և համագործակցային աշխատանքը։
Հատուկ ուշադրություն է դարձվում անհատի բազմակողմանի և արդյունավետ փոխազդեցության կարողության զարգացմանը, խմբային աշխատանքին ու միասնական ջանքերի համադրմանը՝ նպատակին հասնելու համար։ Այս ամենը ցույց է տալիս կրթության արդյունքների գնահատման համակարգի վերանայման անհրաժեշտությունը։
Անհատական գնահատման ու ախտորոշման ավանդական համակարգը թուլացնում է հասակակիցների խմբի կրթական ազդեցությունը։ Անհատների մեկուսացման փոխարեն անհրաժեշտ է նրանց համախմբել, ինչը կարելի է ապահովել այլընտրանքային գնահատման մեթոդների միջոցով, որոնք քննարկվում են այս հոդվածում։
Հղումներ
Asatryan L., Hakobyan G., Asatryan M. et al. (2017), Mankavarjhowt'yown /Pedagogy/, Yerevan, “Artagers”>> Publishing House:
Makaryan A. (2015), Ayly'ntranqayin gnahatman anhrajheshtowt'yowny' tarrakan dprocowm: Krt'owt'yan oraki chap'man, gnahatman himnaxndirnery': Mijagayin gitajhoghovi nyowt'eri jhoghovac'ow /The need for alternative assessment in elementary school. Issues of measuring and assessing the quality of education: Collection of materials of the international conference/, Yerevan, “Mankavarzh” Publishing House, p. 400:
Vardumyan S., Harutyunyan L., Jaghinyan N., Varella G., Abordo E. (2003), Jhamanakakic mankavarjhakan motecowmner /Modern pedagogical approaches/, Yerevan, “AIREX” Publishing House, p. 20:
Podlasy I. (2007), Pedagogika: uchebnik /Pedagogy: textbook/, Moscow, “Высшее образование”, c45-48.
Biggs J. (2003). Teaching for Quality Learning at University. McGraw-Hill Education. https://www.scirp.org/pdf/CE20122600021_27076494.pdf
Black P. & William D. (1998), Assessment and Classroom Learning. Assessment in Education, Principles, Policy & Practice. https://www.gla.ac.uk/t4/learningandteaching/files/PGCTHE/BlackandWiliam1998.pdf
Nicol D. & Macfarlane-Dick D. (2006), Formative Assessment and Self-regulated Learning. Studies in Higher Education. https://www.reap.ac.uk/reap/public/papers/DN_SHE_Final.pdf
Shepard L. (2000). The Role of Assessment in a Learning Culture. Educational Researcher. https://www.colorado.edu/education/sites/default/files/attached-files/The%20Role%20of%20Assessment%20in%20a%20Learning%20Culture.pdf
Shute V. (2008), Focus on Formative Feedback. Review of Educational Research. https://journals.sagepub.com/doi/full/10.3102/0034654307313795
##submission.downloads##
Հրապարակված
Թողարկում
Բաժին
Արտոնագհր
Copyright (c) 2025 Հեղինակ և ամսագիր

Այս աշխատանքն արտոնագրված է որպես a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.