ԺԱՆՐԱՅԻՆ ԻՐԱՑՄԱՆ ՈՐՈՇ ՀԱՐՑԵՐ. ՎԱՆՈ ՍԻՐԱԴԵՂՅԱՆԻ «ՁԵՌՔԴ ԵՏ ՏԱՐ ՑԱՎԻ ՎՐԱՅԻՑ» ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆԸ

##article.authors##

  • Հովհաննես Հովակիմյան ASPU

DOI-:

https://doi.org/10.24234/journalforarmenianstudies.v3i66.123

Հիմնաբառեր-:

Վանո Սիրադեղյան, «Ձեռքդ ետ տար ցավի վրայից», պատմվածք, վիպակ, ժանր, գրականագիտություն

Վերացական

Վանո Սիրադեղյանի «Ձեռքդ ետ տար ցավի վրայից»-ը հեղինակի սակավ ուսումնասիրված, սակայն ուսումնասիրության համար բավարար նյութ պարունակող ստեղծագործություններից մեկն է։ Հոդվածի քննության առարկան այս ստեղծագործության ժանրային առանձնահատկությունն է, դրա մանրակրկիտ վերլուծությունն ու խնդիրների վեր հանումը։ Վանո Սիրադեղյանը գրեթե միշտ նախընտրում է սեղմ ժանրը՝ պատմվածքը՝ ելնելով իր ստեղծագործության հիմնական տրամաբանությունից՝ հնարավորինս ճշգրիտ և դիպուկ լինել։ Այնուամենայնիվ, որոշակի բարդություն մնում է «Ձեռքդ ետ տար ցավի վրայից» ստեղծագործության ժանրային պատկանելիության սահմանման հարցում։ Դա գալիս է  տարբեր ժանրերի կիրառություններով՝ ուղեգրություն, էսսե, վիպակ։ Հոդվածում կատարված ուսումնասիրության արդյունքում վեր են հանվում այն բոլոր  առանձնահատկությունները, որոնք հնարավորություն են տալիս «Ձեռքդ ետ տար ցավի վրայից» ստեղծագործությունը համարել վիպակ։

Հղումներ

Beqmezyan A. (2016), Toghamijyan y'nt'ercowmner /Reading between the lines/, Yerevan., “Van Aryan” ed..

Jrbashyan E. (2000), T'owmanyani grakan jhar'angowt'yowny' /Tumanyan's literary legacy/, Yerevan, HH GAA “Gitutyun” ed..

Siradeghyan V. (2021), Dowr'y' /Door/, Yerevan, “Vano Siradeghyan” himnadram.

##submission.downloads##

Հրապարակված

2025-03-27